.

Wij zijn er voor u

Wij zijn er voor u

Wij zijn er voor u

Wij zijn er voor u

Wij zijn er voor u

Klachtenregeling

Onze medewerkers doen elke dag hun uiterste best en zijn zo zorgvuldig mogelijk. Ondanks die inspanningen kan het gebeuren dat wij ons werk niet uitvoeren zoals u van ons verwacht óf dat u niet tevreden bent over gedrag of uitlatingen van een van onze medewerkers.

Met klachten zijn we natuurlijk niet blij. Wél vinden we het fijn als u ze aan ons kenbaar maakt. Dat kan met het formulier dat u hieronder vindt of door contact op te nemen met Peter de Boer (kantoordirecteur) of Wim Driebergen (voorzitter van de maatschap). Wij kunnen dan onze excuses aanbieden, eventuele schade vergoeden, uw vertrouwen in ons kantoor herstellen en vooral leren van onze fouten.

Uw melding nemen we uiteraard serieus en we beoordelen deze zorgvuldig. Klachten behandelen we vertrouwelijk. We gaan ervan uit dat u te goeder trouw bent en met uw klacht uiting geeft aan uw oprechte en gegronde zorg.

3 + 5 =

Ondernemen ná corona; wat is úw strategie?

In kleine stappen gaat Nederland op weg naar ‘steeds een beetje normaler’. Behoedzaam én verantwoord vanzelfsprekend, maar toch. Heeft ú de draad al opgepakt en een strategie geformuleerd om – nieuwe – kansen te pakken?

Sparren, een second opinion, praten over fiscale mogelijkheden…, we staan voor u klaar!

Klik hier voor een overzicht van de speciale nieuwsbrieven die wij de afgelopen maanden verstuurden met onder meer ook veel informatie over de steunmaatregelen van de overheid.